Sunday, March 13, 2011

نسخه جدید : یه عالمه فیلم قبل امتحان

سلام من تارا هستم معتاد به دیدن انواع فیلم و سریال

فلسفه دیدن فیلم واسه من از اونجایی شروع شد که با دیدنش تونستم 2 ساعت توی دنیای دیگه زندگی کنم
بعد شد آدم هایی که می تونستم دوستشون داشته باشم ازشون متنفر باشم بدون اینکه با هزار تا طرفدار دیگشون مشکلی داشته باشم.
بعد شد زندگی باهاشون روز و شب

دنبال کردن غم ها و شادی هاشون وقتی بعضی از اون غم و شادی ها رو هیچ وقت تو زندگی یکنواختت نمی تونی لمس کنی.

اگه بخوام لیست کنم باید به تعداد فیلم هایی که دیدم اینجا دلیل بیارم که رقم کمی هم نیست

بنابراین یکی از آخری هاشو می گم که دور شدن از استرس قبل امتحان هست تو این مملکت غریب که همین جوریشم هزار و یک جور استرس تو مخت وول می زنه 2 ماه یک بارم 2-3 تا امتحان ازت می گیرن

واسه همین بدجوری افتادم رو لیست فیلم های مشهور سالهای این دهه اخیر و کاهش استرس به بیان دیگر